Miksi käytte baareissa?

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
09.07.2007 22:02:30
Muiden ihmisten takia. Mä ainakin viihdyn paikoissa missä on paljon ihmisiä. Kyllähän sitä välillä tulee vedettyä kalsarikännit yksin tai kaverin kans mutta ei se oo yhtään niin mielenkiintoista kun nähdä ihmisiä, tutustua uusiin tyyppeihin yms.. Muiden ihmisten parissa niitä kokemuksia kertyy eikä yksin kotona.
KuraiKarasu
KuraiKarasu
Messages: 0
Karma: 0
10.07.2007 15:32:45
(Ei sitä viinaa ilmaiseksi kotonakaan juo, kyllä se on pitäny ostaa sinne kotiinkin.)

Mutta niin, itse aiheeseen vastatakseni täytyy olla darlan kanssa samoilla linjoilla.
Nimittäin uusiin ihmisiin on kiva tutustua ja muutenkin aina kiva törmätä vanhoihinkin tuttavuuksiin.

Kyllähän sitä juomaankin sinne mennään aina silloin tällöin, mutta oikeastaan olen aika usein selvinpäin baarissa.

mrchristopher
mrchristopher
Messages: 0
Karma: 1
10.07.2007 17:46:34
Harvoin käyn, joko työkamujen kanssa tai työmatkalla..
JFrank
JFrank
Messages: 0
Karma: 0
11.07.2007 00:01:51
Sosiaaliset tilanteet ja jos päihtymiseen johtavia nesteitä ei ole kotona saatavilla (koskee tiettyjä kellonaikoja :). Kävisin hyvin paljon vähemmän jos asuisin isommassa asunnossa keskeisellä paikalla johon voisi kutsua ihmisiä, tietysti sitten jotkut tapahtumat ja keikat erikseen.
pikkususi
pikkususi
Messages: 0
Karma: 0
12.07.2007 18:57:58
Harvemmin tulee baareissa käytyä. Yleensä vaan sillon kun vanhoja opiskelu- ja koulukavereita tulee tavattua ni muutamalle oluelle. Elämä heittäny vähän semmosiin suuntiin lähiaikoina ettei lähistöltä löydy oikeen kavereita eikä baariin viitti yksikseen lähteä.
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
12.07.2007 21:14:24
Ihan nyt pakko kysyä Joaquin että eikö sulla ole kavereita joiden kanssa haluat viettää aikaa, muutakin kun jonkun kotona?

"Ei tullut otettua selvää, kun en ole mikään Runeberg"
-Hyvinhän tuo keskustelun aloittaminen on sujunut mm. tällä sivustollakin niin miksi se ei sujuisi in real life vaikka jossain baarissa?

Ja sitten vielä, baareja on erilaisia, ei vain räkälöitä ja teiniklubeja.. Et ehkä ole vain vielä löytänyt sitä sopivaa sinulle. (Pitäisi ehkä etsiä enemmän?)
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
12.07.2007 21:37:47
Miksi sitten valittaa tylsää elämää ja toivoa vaan että saisi tehdä töitä, kun ei ole haluakaan kokeilla mitään muuta?

(enkä tarkota nyt että baareissa käynti olisi ainoa vaihtoehto muulle tekemiselle..)
Tube
Tube
Messages: 0
Karma: 1
13.07.2007 09:11:14
Herranjestas mies: NAISET!!!
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
13.07.2007 09:41:11
Mä en jaksa edes luetella. Jos pystyisin turvaamaan toimeentuloni ja pitämään elintasoni vähintään sellaisena kuin se on nyt ilman että tekisin päivääkään töitä, en TODELLAKAAN tekisi päivääkään töitä. Mun päivät olis kyl täynnä tekemistä. Tottakai saattaisi olla myös päiviä kun ei vaan keksisi mitään tekemistä.. Siihen väliin soitto jollekkin kaverille jota ei ole vähään aikaan nähnyt, niin kyllähän kaverit sit jotain keksivät.

Melkeen jopa voisin pyytää sut Joaquin viikonlopuksi kylään ja keksiä sulle tekemistä.. mutta vaan melkeen :D
Mooneri
Mooneri
Messages: 0
Karma: 0
13.07.2007 18:52:22
SIks ku tuota rahaa vaan on aina sillointällöin liikaa niin sinne ne on hyvä työtnää =P

First - Previous – Next - Last