EPÄTIETOISIA KUVANSA LAITTANEI

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

ukuleleman
ukuleleman
Messages: 0
Karma: 0
12.05.2007 15:26:31
Tulipa tuossa esille seikka, että kuinkahan moni ymmärtää,
että tämä sivusto on TÄYSIN JULKINEN
nettisivusto jonne voi kuka tahansa tulla katsastelemaan
näitä kuvia.
Muutama nimittäin on luullut, että tänne kun laittaa kuvansa,
niin ne olisi vain rajatun piirin nähtävillä. . .
Montakos kymmentä tuhatta latausta tänne sivustolle tehtiinkään
ja mistä kaikkialta päin maailmaa. . .
OrWokki
OrWokki
Messages: 0
Karma: 0
12.05.2007 17:27:06
Se joka leikkiin ryhtyy se leikin kestäköön.
Sirkkelivagina
Sirkkelivagina
Messages: 0
Karma: 4
12.05.2007 19:31:14
yhteenvedettynä: kuka tahansa voi nähdä kuvani.

entä sitten?
Jyrki73
Jyrki73
Messages: 0
Karma: 0
15.05.2007 23:43:38
Työpaikallani on tiedossa, että kuviani on netissä, vaikka tälle nimenomaiselle saitille en ole laittanut kuin yhden. Alastonkuviani en ole nettiin laittanut.
Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
16.05.2007 00:50:30
Meikänkin työpaikalla tiedetään mun ihanista tissikuvista ja niitä oikein yllytetään lisäämään.

Mutta jos ei ole valmis kestämään sitä faktaa, että joku kuvia näkee, niin ei niitä kannata pistää minnekkään julki, saatikaan edes ottaa.

Nettiin kun pistää kuvansa niin ei välttämättä saa koskaan pois.
toy4you
toy4you
Messages: 0
Karma: 1
18.05.2007 12:15:41
Oikeesti jos joku ei tajua että muutkin katselee tänne laittamiaan kuvia niin voi morjens!!!

Sen takiahan tänne niitä laitetaan!

Muutenhan niitä voisi ihailla ihan yksinään kotikoneellansa...

Ja aina sama mies huolehtii muitten kuvista, öö eiköhän tässä olla aikuisia immeisia kaikki... Sama herra on esim. poistattanut mun itse itsestäni ottamia kuvia kun ne oli kuulemma jonkun muun, just joo. Huolehditaanko nyt vain omista asioistamme.
SugarKane
SugarKane
Messages: 0
Karma: 2
21.05.2007 03:07:25
Itse olen taas lähtenyt sille linjalle, että jos kuva on paljastavampi, niin kasvojani ei näy siinä. Nyt on yksi kuva, jossa näkyy tissit ja kasvot, mutta pitäisi varmaan sekin poistaa. Tosin onhan joku älykääpiö senkin jo laittanut jakoon ties minne. Kiitos näille ihanille nolifeille, joilla ei ole ajalleen muuta käyttöä kuin tällainen toiminta <3
Nupo
Nupo
Messages: 0
Karma: 0
21.05.2007 21:18:48
Ai et se tekee ihmisestä nolifen jos esim jakaa amatööri kuvia netissä? :D (ja ei en ole itse harrastanut kyseistä toimintaa)

Kai se nyt on jokaiselle päivän selvää varsinkin naispuolisille että jos henkilö on vähänkään paremman näköinen tai vaikka ei olisikaan (fetissejä on monenlaisia) ja näyttää vähän enemmän tai ihan sama minkä verran näyttää niin jossain joku bulgarialainen poikalapsi saattaa ladata sitä kuvaa tälläkin hetkellä koneelleen hyvän runkkumatskun toivossa :)
Honkanen
Honkanen
Messages: 0
Karma: 0
22.05.2007 02:31:00
On se nolifeä, jos jakaa MUITTEN amatöörikuvia netissä ja ilman lupaa.

First - Previous – Next - Last