Miesten arvostelu

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
09.05.2007 13:05:02
Kun katsoo viikon top 25 listojen kärkipaikkojen pistesaldoja voi vaan todeta, ettei miehet saa +/- arvosteluja juuri ollenkaan. Naisissa viikon ykkösellä 163 pistettä, kun taas miesten listaykkösellä on 7.

Miksi näin?

Sivustolta löytyy kyllä plussan arvoisia miesten kuviakin!

Miehetkin voisivat arvostella sekä naisten että miesten kuvia. Ei sitä 'panisin'-nappia tarvitse painaa, mutta jos kuva on hyvä, miksei sitä voi plussata? Naisetkin voisivat vähän herätä plussailemaan miesten kuvia, kun moni nainen plussailee naistenkin kuvat niin miksi miehet jäävät ilman?

Itse ainakin pyrin lisäämään plussan aina kun kuva silmää miellyttää!
OrWokki
OrWokki
Messages: 0
Karma: 0
09.05.2007 13:27:02
hmmm, hyviä kysymyksiä.

Yksi syistä lienee että sivustolla huomattavasti suurempi osa käyttäjistä on uroita ja ehkä emme ole niin krittisä naisten kuvista kuin naiset miesten kuvista. Tai sitten te naiset vaan laitatte huomattavasti tasokkaampia kuvia kui me miehet keskimäärin.

Veikkaampa että monella miehellä niinkuin minullakin on asetuksissa "sukupuolijaottelussa" valintana NAISET. Jotenka eipä siinä näe miesten kuvia kuin tuossa viikon top25 listassa.

Niin ja tulipa vielä mieleen että se on varmaan monelle miehelle korkea kynnys alkaa oman sukupuolen kuvia arvosteleen koska se saattaa tuntua hiukka "homomaiselta" jopa :D
Dece
Dece
Messages: 0
Karma: 0
09.05.2007 13:47:05
Kyllähän se pitkälti on noin on kuten OrWokki sanoo!
Miehet varmasti plussattaa helpommin kuin naiset ja valtaosa miehistä tuskin edes katselee muiden miesten kuvia.
Onhan kuvien tasossakin varmaan eroa, mut ylipäätään naisilla lienee aika korkea kynnys antaa plussaa miehen kuvalle. Se kun ei paljon plussia tunnu vaativan, että top-listalle pääsee...

darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
09.05.2007 14:04:03
"Homomaisuuteen" vetoaminen on ehkä maailman ärsyttävintä.

"Se mikä siviilissä on homomaista on intissä yhteishenkeä" -lausahduksen jälkeen ei oo kyl kukaan enää voinu vedota siihen että joku asia on homomaista. Ainakaan mulle.

Ja edelleen oon sitä mieltä että se plussan painaminen ei voi olla niin "homomaista" kuin sen panisin napin painaminen..

Ja ku ottais siihen sukupuolijakaumaan molemmat sukupuolet nii voi saada vähän vinkkejä siitäkin millaisia kuvia muilla miehillä on ja millaisia naiset ovat kehuneet.

Samaa mieltä tosin oon tuossa mitä SkinDeep sanoi että jos joku heittää mulle jotain todella ala-arvoista kommenttia ei kyl tuu plussattua vaikka kuva oiskin hyvä mutta sit kun oon unohtanut kommentin ja löydän kuvan uudelleen, sen voi jo plussata ;D

Uskon että jos miesten kuvia arvosteltaisiin paremmin, saataisiin myös laadukkaimpia miesten kuvia. Vähän kilpailuhenkeä kehiin!
Frostie
Frostie
Messages: 0
Karma: 0
10.05.2007 06:47:17
Tässä vaiheessa täytyy nostaa kyynärpäät eteen siilipuolustukseen ja äristä! Ei naisilla ole täällä kyllä sen laadukkaampia kuvia kuin miehilläkään, saati että saitin naikkosilla olisi kropat paremmassa kunnossa kuin miesten. Naisvartalo vaan nyt vetoaa noin yleensä paremmin kuin miehen vastaava, oli vyötäröllä sitten tuuma ylimääräistä tai ei.

Lisäksi kuten minulla, lienee myös useimmilla muilla miekkosilla pois päältä tuo muiden uroiden tiirailu. Sitäpaitsi se on vaan hienoa kun saa sen yhden plussan kuukaudessa. Voi viedä sen kunniaksi itsensä ulos syömään ja vaahtokylpyyn! Eipä ainakaan tule hemmotelluksi pilalle!

Älkääkä ottako kaikkea turhan vakavasti. Tämä on hieno saitti ja te olette kaikki mainioita tyyppejä! Kauan eläköön 715517!
toy4you
toy4you
Messages: 0
Karma: 1
18.05.2007 15:14:03
No kieltämättä naisilta tulee kohtuu vähän arvosteluja ja kommentteja... Mutta toki meitä härkiä on täällä niin paljon että kuka nyt kaikkia jaksaisi kommentoida.

Mutta onhan se kiva saada palautetta hyvää tai huonoa!

Ei muuta kuin naiset risuja ja ruusuja jakeleen rohkeesti vaan =)

Ja tosiaan moni mies varmasti voisi ottaa kuvia esim. ehdotusten mukaan, eli vinkkejä toki saa antaa. Kieltämättä monien tulisi ottaa edes vähän mielikuvitusta mukaan (naisten ja miesten).
1309
1309
Messages: 0
Karma: 0
20.05.2007 19:06:03
Itse olen ainakin pyrkinyt muistamaan plussailla myös miesten kuvia kun miellyttäviä on tullut vastaan.
Eikä aina tarvitse olla niin oman maun mukaisia kuviakaan jos henkilö kuvien takana on aivoilla varustettu ja jonka kanssa on saanut järkevää jutusteluakin aikaan.
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
20.05.2007 23:46:42
kyllä meikä vaan painaa plussaa aina hyvän kuvan kohdalla. Tosin äärimmäisen harvoin tulee selailtua miesten kuvia. Yleensä käy vaan vastailemassa kommenteihin ja siinä samalla sit plussaan kuvia jos aihetta löytyy... ehkä ehkä mut luokitellaa sitte siihen ryhmään että oon täälä vaan esittelemässä itseäni... mut niihän mä oonkin :D
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
21.05.2007 02:27:39
Muutama jäbä on saanut kyllä allekirjoittaneelta plussan ihan vain siitä syystä että kuva on ollut hyvä tai verrattaen hauska! :D
Kekkeruusi
Kekkeruusi
Messages: 0
Karma: 0
23.05.2007 12:02:37
Eipä se plussaus nyt niin tärkeää ole. Kommentteja voisi taas tulle enemmänkin, varsinkin silloin kun itse yrittää aloitta jotain jutustelua. Tietysti on ymmärrettävää, että naisille tulee kommentteja hirveä määrä, joten eihän niihin kaikkiin voi kukaan vastatakaan.
Bitboy
Bitboy
Messages: 0
Karma: 0
24.05.2007 09:42:03
Miesten kuvia harvoin, jos lainkaan tulee katseltua ja toisaalta en kyllä plussaile naistenkaan kuvia. Omien kuvien logeja kun vilkaisee, niin harvoin sitä liikennettä niihin eksyy, naisia käy ainoastaan jos jotakuta on kommentoinut. Suurin osa kävijöistä on miehiä...

Suurin syy miesten plussattomuuteen lienee juuri tuo sukupuolijakauma. Ja se että naiset ei perinteisesti ole kovin aloitteellisia, saati innokkaita kommentoimaan miehiä niin netissä kuin livenäkään.
Puppetmaster
Puppetmaster
Messages: 0
Karma: 0
24.05.2007 10:09:39
Kyllähän sitä joskus tulee äijille laitettua plussaa, jos joku sen arvoinen kuva osuu silmiin tuolla... Mut pääasiassa tosiaan tulee naisille laitettua sitä plussaa.

Eikä siinä o mitään "homoa", jos jollekin äijälle heittää +/- tai jopa kommentin. Se ehkä menee jo homostelun puolelle jos siihen sen "panisin" sipaisee, paitsi jos joku on niin sinut itsensä kanssa että pystyy sellaisen laittamaan ihan vaan vaikka huumorilla.

Ja itseä ei häiritse yhtään, että tuleeko sitä +/- vai tuleeko mitään.
Bitboy
Bitboy
Messages: 0
Karma: 0
24.05.2007 20:10:58
Hohoo, nyt poikkesin sen verran tavoistani että panisinsin orwokkia :)
Whiitzer
Whiitzer
Messages: 0
Karma: 0
29.10.2007 22:57:20
Tämähän vaivaa oikeastaan jokaista paikkaa Internetin ihmeellisessä maailmassa, naisia kyllä arvostellaan aika urakallakin ja miehet jätetään aikalailla huomiotta.

Vaikka itse olenkin ollut tämän sivuston käyttäjänä vasta reilun kuukauden ajan, niin olen kyllä huomannut, että jos meinaat saada ees muutaman kävijän viikossa sivuilla poikkeamaan vaatii tämä kyllä kommentointia kauniimmalle osapuolelle.

Mutta eiköhän se mene ihan IRL myös niin, että me miehet olemme paljon hanakampia ilmaisemaan kauniimmalle osapuolelle mieltymykset ulkonäköön ja naiset mielummin pitävät tämän omana tietonaan(?).

Mutta eihän tässä mtn..
Kyllähän sinne parhaiden joukkoon kohta päästään kun kuukaudessa tullu 2 plussaa ja nekin eri kuviin ^^

EDIT: Kävin tuossa nyt vilkasemassa "parhaita" ja huomasin että kyllä sinne näköjään 8:ksi oli päässyt huikeella 1:llä äänellä, kun vastaavasti naisille siihen sijoitukseen vaadittaisiin 21 ääntä...
lumivieteri
lumivieteri
Messages: 0
Karma: 0
17.11.2007 13:41:37
Mä olisin sitä mieltä et naisilla o kädet täynnä pelkästään miesten kommentteihin vastaamisessa ja sen kautta ehkä se plussailu/miinustelu jää sit vähän vähemmälle.

Homofobiahan täällä aikalailla vallitsee ja pakko se on myöntää et on sitä itselläkin aika korkea kynnys kommentoida/arvostella miesten kuvia.
Whiitzer
Whiitzer
Messages: 0
Karma: 0
21.11.2007 00:32:25
Blaablaa 20.11.2007 21:10:05
Veikkaisin, että suomalaisen miehen taso on vain niin huono, ettei naiset löydä meistä mitään kehuttavaa. Turha silloin on kehuakkaan, kun ei ole mitään kehumisen arvoista. Naiset taas ovat päästä varpaisiin silkkaa täydellisyyttä, joten ei ihmekkään että miehet heitä kehuvat kilpaa.





Tässä nyt kyllä mennään jo "vähän" liiallisuuksiin, koska ei asia nyt ihan noinkaan ole.

Kukaan ei ole täydellinen, but who cares ?

Mä olisin sitä mieltä et naisilla o kädet täynnä pelkästään miesten kommentteihin vastaamisessa ja sen kautta ehkä se plussailu/miinustelu jää sit vähän vähemmälle.


Tämä voi olla tietysti 1 syy siihen, mutta eikös miesten pitäisi myös tässä samalla kun naiset vastailevat heille ja törmäävät miellyttäviin tapauksiin (jos niitä onkaan edes), niin voisivat he antaa plussan hänelle ^^ ? (tai jtn)
VanNostrand
VanNostrand
Messages: 2
Karma: 0
23.02.2010 08:58:18
Miehet nyt yleisesti hyökkäävät heti naispuolisten kimppuun, oli kyseessä sitten irc-galleria, alastonsuomi tai 715517.

Ei tarvitse kuin olla kuva puolikkaasta kulmakarvasta niin jo ollaan kehumassa ko. hlöä täydelliseksi ja annetaan ensimmäisessä viestissä tietysti vielä puhelinnumero, msn osoite ja työnumerokin mukaan. Ja plussattaan kaikki kuvat läpi. Tämä sama litanja sitten lähetetään about kaikille sivuston naisille siinä toivossa, että joku vastaisi myöntävästi.

Mielestäni jossain määrin miehet ovat itse syyllisiä siihen, miksei naiset kommentoi oma-alotteisesti miesten kuvia(pätee myös muutenkin elämässä). Jos emme kehuisi kaikkea millä on pulssi(kaikilla ei edes ole), ei monet naisetkaan varmasti käyttäytyisi yhtä koppavasti kuin nykyään. Aloitteen ei pitäisi aina tulla miehen puolelta.

First - Previous – Next - Last