Rehelliset arvostelut?

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
07.03.2007 14:48:41
Kova kalabaliikki on käyty läpi näiden arvosteluasteikkojen toimivuudesta ja panisin/en panis-nappien käytöstä.
Nyt on viimeistään jo aika havaita panisin/en panisi-toimimattomuus. Galleriassa on muutama ihan järkyttävän kaunis mimmi joiden kropat on kunnossa ja näin ollen voisi jopa puhua hyvin täyteläisistä mammoista fyysisesti. (Henkiseen puoleen en ota kantaa!)
Lähes järjestäen näiden typyjen oletuskuvassa on keskimääräistä enemmän "En panisi" painaneita ihmisiä? Miksi, naisten keskenäisestä kateudestako tässä on kyse vai mistä? Kun taas sarjaan "rivinainen"- kuuluva piilottelee kilojaan johonkin, niin harvoin jos koskaan on "en panisi"-kohdassa yhtä useampaa painajaa...

Saan puhua asiasta koska olen itse läski, joten kenenkään on turha loukkaantua. Tarkoitusperäni on vain konkreettisesti esiintuoda että TÄSSÄ maailmassa nuo vartaloltaan yhteiskunnallisten mallinormimen tavoittajat saisivat enemmän pakkeja kun "ne tavalliset naiset"?

"Ehdolla eduskuntaan ajamaan tissien asiaa - numerolla KIRKKOVENE!"

(129)
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
07.03.2007 15:00:09
Kyllä olen huomannut tämän, että panisin/en panis-toimintoa käytetään henk.koht.-kaunojen ilmaisemiseen. Menepäs valvojana huomauttamaan jollekin että "poistin sulta kuvan koska siinä näkyi muna/pillu", niin heti ropisee en panis joka kuvalle.
"Päivän parhaasta" ei-pannaan joka päivä pihalle kuvia että saadaan se oma/kaverin kuva tilalle. Jotkut jopa valittavat saamistaan miinuksista ja ei-paniksista (perkele miten se kirjoitetaan???) ylläpidolle.
Siis haloo!? Sinänsä hauskasta jutusta (muistin virkistykseksi: paina panisin tai en panis, niin ei tarvi käydä kommentoimassa...) on tullut joku hullujen ämmien ja miksei äijienkin sotatanner. Morjes. En panis.

GoatLord
GoatLord
Messages: 0
Karma: 3
07.03.2007 16:07:21
Ei ämmiä, eiku.. Komppailen täs Imppiä, joskus tullu privaviestejä naisilta jotka valittaavat yhyy-yhyy-yhyy miten joku toinen on ilkeä ja antaa miinusta ja jotkut kuulemma ainakin ennen ylläpidon tunnusten hyväksyntää näkivät oikein vaivaa luodakseen monia tunnuksia antaakseen miinuksia jollekkin jolle nyt ainakin allekirjoittaneen mielestä olisi voinut reilusti kuulua se plusmerkki. Kyllä tämä nyt sentäs tuotti monien feikkitunnusten ilmiantoja kateellisilta ja muutenvaan herkkänahkaisilta naisilta ja sitämyöten tunnusten poistoja, että jos paljon pahaa niin jotain hyvääkin.
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
07.03.2007 16:53:20
Vaikee homma, toisaalta jokaisella on vara valita, laittaako sitä panisin/en panis -"pisteytystä" ollenkaan... Jokseenkin tuntuu siltä, että ehkä kyseiset naisetkin haluavat sitä palautetta. Enemmän mua ärsyttää se, että välillä luen TODELLA kaameita kommentteja miehiltä naisille, jotka ovat reheviä, mutta oikein kauniita!! Ja kun nää ulkonäköasiat on kuitenkin aina mielipide juttuja, joista ei voi kiistellä. Musta kuitenkin inhottavaa loukata tarkoituksella asiattomilla kommenteilla... :/

Kuka voi olettaa, että kaikki "panis", en mä ainakaan - eikä mua ainakaan kiinnosta edes tietää millä perusteella "en panis" nappia on mun kuville painettu - huumorillahan täällä ollaan, eikä auta olla niin kovin herkkänahkainen ;)
GoatLord
GoatLord
Messages: 0
Karma: 3
09.03.2007 11:06:12
Itsehän en juurikaan tota miinusmerkkiä/en-panis-nappia käytä vaan jätän silmää-vähemmän-mielyttävät sitten ihan muitten "tuomittavaks".

frenchmaid 09.03.2007 10:29:07
Mä kyllä tosin panisin Pancamakaraa :-).


haha, joo miksei :------D
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
10.03.2007 00:35:19
Pointti menee pelottavasti ohi... Siis miksi nämä kuvissan aidosti hyvältä näyttävät, nimenomaan naiset saavat enemmän "en panis"-arviointeja, kun esimerkiksi kaltaiseni lihapulla? Haen syytä naisten keskenäisestä katkeruudesta. Salaliittoteoriaan nojaten... Ne kuuntelevat mun puhelinta jo... :P

(34)
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
10.03.2007 10:11:33
Puuge: Mulla on kyllä muutaman kuukauden täällä pyörineenä sellainen olo, että täällä olevat naiset edustavat todellakin vähemmistöä tuossa selkään puukotus ja katkeruus -mentaliteetissä! Joukkoon mahtuu aina, mut suurin osa niistä naisista, jotka täällä ovat tulleet "jutuille", ovat aivan ihania ja tsemppaavia ihmisiä! Sellaisia, joihin vähemmän törmää tuolla irl:ssa...

Ja frenchmaid; come on baby - sä oot syötävän namu!!! :D :D <3
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
10.03.2007 13:59:44
Puuge 10.03.2007 00:35:19
Pointti menee pelottavasti ohi... Siis miksi nämä kuvissan aidosti hyvältä näyttävät, nimenomaan naiset saavat enemmän "en panis"-arviointeja, kun esimerkiksi kaltaiseni lihapulla? Haen syytä naisten keskenäisestä katkeruudesta. Salaliittoteoriaan nojaten... Ne kuuntelevat mun puhelinta jo... :P

(34)Tai sitten ne on miehet joiden "anna pillua heti nyt"-vonkauksiin naiset ei ymmärrettävistä syistä jaksa vastata...

Oon yhä sitä mieltä, että toi panisin juttu on turha niin kauan, kun se koskee yksittäistä kuvaa eikä käyttäjää.

(24+7-2/3*4)
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
10.03.2007 15:30:15
Eli siis kyse onkin ego-mittarista? Kun elävässä elemässä (Turhapuro-kommentti) ei saa "riittävästi" mieleistään huomiota, niin tässä maailmassa saadessaan kehuja enemmän, on myös itsellä virtaa ottaa asiaan enemmän vaari? Lallallaa... Vuorokausi takana, toinen edessä... Kän enivan tel veer santaklaus... ai miin sändmän is? :D

(44)
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
10.03.2007 17:34:24
Puuge; Sie meet kyl NIIN asian vierestä, et tarttee vissiin tulla selittään sinne - heh! ;D :D
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
10.03.2007 21:43:10
Juuh, ota paperia ja kynää mukaan, kilo rautalankaa ja sitten käydään asia läpi oikein "naisvoimin"! :D

(15)
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
10.03.2007 21:54:55
Puuge rakas et kait nyt ole pahoillasi siitä että et saa mielestäsi tarpeeksi "en panis" ääniä? Tee kirjallinen valitus ylläpitoon ;D Minusta on tosi iso epäkohta että mulla noita "Panisin" ääniä on paljon vaikka aika hiljasta on sillä rintamalla ollu viimeaikoina :( Minne tästä voi valittaa? Ylläpidolle?

(0176)
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
10.03.2007 22:33:24
Rakasta lähenevä Zarde. En ole henkilökohtaisesti suuremmin seurannut omia ääniäni, etenkään niiden kertymistä vaan juuri nimenomaan kaltaisesi hinajasäärten kuvien "en panisi"-kohtia. Kun joku keskikelvollinen neitokainen kauniine torsoineen ynnää kuvan meidän kuolevaisten ahnaiden silmiemme alle, niin useammin kuin kerran on tullut havaituksi että tällaisen esteettisesti kelvollisen Iineksen kuva kerää hyvin paljon herkemmin "en panisi" ääniä kuin nk. rivinaisten.

Toki mahdollisuus siihen tosi seikkaan on olemassa, että meistä miehistä löytyy niin itsetietoisia persoonia, joiden arviointi panematta jättämisestä tukeutuu puhtaisiin faktoihin. En pane kosken saa... :D Mutta toiseelta on epädiskreettiä sitä ilmoittaa erikseen...

Tämä asia hämmentää mua nyt niin suunnattomasti, että alan laulaa.
Ja mitä tulee ylläpidon vaivaamiseen ko. asialla, tein sen jo eilen. Kävin varmistamassa että sivustomme feministi-Mengelellä oli kaikki asiat Turussa hyvin! :D
(111 + 3 lyh.)
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
10.03.2007 23:49:55
Päävoitto on kai sit se, et KAIKKI HALUAA PANNA!!! :D hehhee!!
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
11.03.2007 01:40:02
Komppaa frenchmaidia täysin rinnoin! :D
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
11.03.2007 02:42:45
No nyt tuli ranskattarelta täysin puolueellinen tilitys. Olisi niin mukava vaan sanoa mitä tarkoittaa ja heittää julkisesti kahden viimeisen havaitsemani uuden käyttäjän nicki tähän osoittaakseni mitä tarkoitan.
Tuli uusi käyttäjä, meni muutama tunti ja toisella oli jo 7 (seitsämän) "En panis"-arvostelua. Ollaan me miehet pikkusieluisia, joo, muttei sentään noin nopeita...

Eli nyt odotan rankattarelta kirjallista pahoittelua ja tunnin niska- ja hartiaseudun hierontaa! :D:D:D
Kekkeruusi
Kekkeruusi
Messages: 0
Karma: 0
11.03.2007 10:30:57
Musta se on kyllä ainoastaan aika säälittävää ja jopa surullista, jos sitä "ei panisi"-nappia pitää kostoksi painella. Tuleeko siitä sitten parempi mieli vai?
Pancamakara
Pancamakara
Messages: 0
Karma: 0
11.03.2007 16:02:26
Mä en voi enää kun nauraa täällä! :D Puuge-rakas, sulla on varmasti parempaakin tekemistä, kun laskea niitä en panis-ääniä! Ihan niinku SkinDeep sano, niin nauttikaamme näistä anneista vaan! Ja turha on tosiaan yllyttää naisia toisiaan vastaan, sitä kun ti tosiaan kukaan tiedä, kuka kellekin en panis-nappia painaa ja millä motiivilla! :)

Ja frenchmaid, sun masu on ihana, turhaan sitä piilottelit näin pitkään!! :D :D <3
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
11.03.2007 19:26:33
Eiih... :D Ette hyväksy mun pointtia oikeaksi! Olen marttyyri. Yön koittaessaa alan vuodatukseni! :P
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
11.03.2007 20:08:56
Kuvittelee Puugen laulamassa kummelien kanssa marttyyri-laulua. :DDD

First - Previous – Next - Last