"Deittinimet"

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
28.02.2007 02:59:02
Onko teillä tapana käyttää uusista tuttavuuksista sellaisia nimiä, jotka tulevat kyseisen ihmisen ammattin tai harrastuksen mukaan? Itseäni on alkanut ärsyttää erään ystäväni tapa puhua deiteistään nimillä "sihteeri", "kirjanpitäjä", "partiolainen", "yyhoo", yms. Myös yksi eksän kaveri myös kutsui poikaystäväänsä "putkimieheksi", kun kyseinen henkilö ei ollut paikalla.

Itse en muista vastaavaan alentuneeni. Miten on sinun laitasi?
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
28.02.2007 05:01:10
Ai tästä asiasta saa puhua julkisesti!? :D Viimeisin deittini on yhä puhelimessa nimellä "Labra-tyttö", vaikka deitti muuttui tapailuksi jo jokin aika sitten. :D Puhelimesta löytyy myös seuraavia nimiä: "Nliyhyy, Poskityttö kaarina, Hoitsu-Tuuli, Cotcotcouwola" XD Sisäksi nimiä joissa on etunimi ja liite "-irc-galleria, -kuvake, -suomi24 tai -715517..." :D
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
28.02.2007 07:35:14
Ei tää kyl rajoitu pelkkiin deitteihin :D Keikka- ja työkaverit on esim. just kännykässä tietyllä asiaan liittyvällä liitteellä, osa kavereista paikkakunnan mukaan, deitit/hoidot iän, ammatin tai jonkun muun liitteen mukaan. Kun tuntee "liikaa" ihmisiä, on jo niin paljon samoja etunimiä ja se että pitäs vielä joku sukunimi muistaa?! ei onnistu :D
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
28.02.2007 10:13:59
Juu...minä käyn yhä nussimassa Joulupukkia, tapailen Herra X:ää, herra P:tä ja Pomon Tytärtä. Seuraavaksi olen menossa kahville Piukeen Misun kanssa (elä suutu kun luet tän <3 )Kännykkäni on täynnä kummallisia nimiyhdistelmiä, eli usein etunimi/nick.

En tiedä, syystä tai toisesta (siis oikeasti syyt vaihtelee) ei tule aluksi puhuttua kavereille ketään nimeltä, vaan alkaa kertomisen "se yksi tampereelta" ja "se yksi Turusta". Lopulta niitä yksiä kasaantuu niin paljon että niille tulee kehiteltyä jotain ihme nimiä. Kaikkien oikeaa nimeä ei edes välttämättä tiedä. hahahihi.

Ps. Puuge, Kotkot vittu itelles. =D

First - Previous – Next - Last