Kenen kuvia

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

ukuleleman
ukuleleman
Messages: 0
Karma: 0
17.01.2007 15:35:35
Kyl täälläkin tarttis olla pakollinen sääntö, / väh yks naamakuva.
- vähemmän olisi kellä kenenkin kuvia. . niitä nimittäin on.
Tietty muijat ei sitten paljaita perseitään esille laittais, jos vielä
naamakin pitäis paljastaa ja sehän olisi meille suuri menetys . .
JFrank
JFrank
Messages: 0
Karma: 0
17.01.2007 16:22:45
Naisten (ja toki miestenkin) anonyymiteetti lienee järkevää säilyttää monestakin syystä tälläisillä sivustoilla (ja internetissä ylipäätänsä) mikäli ei satu tekemään uraa aikuisviihteen tai vastaavan parissa.
Tube
Tube
Messages: 0
Karma: 1
18.01.2007 10:36:54
Mieluummin niin, että kasvokuvia ei saa edes tänne laittaa. Laittakaa sitten sinne linkkeihin vaikka linkki irc-galleriaan, josta voi käydä pongaamassa pärstän jos tahtoo.
ajk
ajk
Messages: 0
Karma: 0
19.01.2007 09:05:30
Oma mielipiteeni, joka kiinnostaa 5 metrisiä kelohonkiakin on, että valtaosan itse kunkin kuvista pitäisi olla jollain tapaa tisseihin / perseeseen viittaava, koska tämä on tosiaan tissigayleria. Myös vartalokuvat ovat jees. Varsinkin jos espanjattaren vartalosta puhutaan. On se niin kaunis.

Tuohon tuben mainintaan en yhdy, koska mielestäni on ihan mukava nähä myös millaisessa päässä on kiinni ne kauniit tissit joita tuijottelen.
Tube
Tube
Messages: 0
Karma: 1
19.01.2007 12:46:10
No sen verran peesaan ajkdiabloa, että on tietty mukava nähdä myös naamaa mutta kun täällä tuntuu joillain olevan kuvat kuin irc-galleriassa. Eli ei ole muita kuin naamakuvia eri kulmista. Jos ois vaikka niin, että ylks naamakuva ja sit loput muista osista runkoa.
Deimos
Deimos
Messages: 0
Karma: 0
26.01.2007 23:34:06
Olen madavan kanssa samoilla linjoilla. Vaikka feikit ottavatkin päähän, ei kasvokuvia mielestäni pitäisi laittaa pakolliseksi. On jokaisen oma asia, haluaako olla tunnistettavissa vai ei. Vaikka tämä lisääkin feikkien määrää, tuntuu että nämä jäävät kohtalaisen nopeasti kiinni ja poistetaan sivustolta.. ehkä olisi hyvä jos feikin käyttämä ip-osoite estettäisiin sivustolle, toisaalta taas ei koska kohtalaisen isolla osalla on vaihtuva ip joten syyttömätkin saattaisivat kärsiä. Mahdollisuus anonymiteettiin alentaa kynnystä hieman paljastavampien kuvien lisäämiseen ja osaltaan kasvattaen sivuston käyttäjämäärää. Jokainen sivustohan elää käyttäjistään ja jos ei ole/tule uusia käyttäjiä -> sivustoa ei yksinkertaisesti kannata pitää.
Unikon_kukka
Unikon_kukka
Messages: 0
Karma: 0
28.01.2007 11:08:39
Juu ei naamakuvia. Ottaisin omat kuvani ainakin heti pois jos naamakuva tulisi pakolliseksi. Tällasissa tuppukylissä missä itsekin asun ei kiinnostaisi tulla tunnetuksi tällaisista kuvista vaikka en niitä häpeäkkään.
toy4you
toy4you
Messages: 0
Karma: 1
01.02.2007 16:07:09
ukuleleman 17.01.2007 15:35:35
Kyl täälläkin tarttis olla pakollinen sääntö, / väh yks naamakuva.
- vähemmän olisi kellä kenenkin kuvia. . niitä nimittäin on.
Tietty muijat ei sitten paljaita perseitään esille laittais, jos vielä
naamakin pitäis paljastaa ja sehän olisi meille suuri menetys . .

Ukuleleman on kyllä hiukan liiankin innostunut tietämään mikä on kenenkin kuva! Esim. meikäläiseltä poistettiin kyseisen herran ansiosta ihan itse itsestäni ottamia kuvia koska ne oli hänen mielestään jonkun muun... Ööö pikkasen pisti vielä hymyilyttään kun meitsin peppukuvat olivat kuulemma erään naishenkilön kuvia, hehe. Jos mun karvanen peppu on liian vaikea erottaa naisesta niin karvainen naamakuva olisi varmasti tunnistamista helpottanut =)

Mutta jotkut täällä (mukaanlukien minä) haluavat pysyä anonyyminä, niin se heille sallittakoon.

Jatketaan vaan samaan malliin!
toy4you
toy4you
Messages: 0
Karma: 1
02.02.2007 15:08:04
frenchmaid 01.02.2007 17:02:38
Jos mun karvanen peppu on liian vaikea erottaa naisesta niin karvainen naamakuva olisi varmasti tunnistamista helpottanut =)

!

Missähän ne karvat on sun pepussa? Tuijotin kaikki peppukuvat läpi, ihan sileältä siellä näytti

Heh, no ei siellä hirveetä karvaviidakkoa olekaan, ehkä hiukan liioittelin =) Mutta toki muutamia pakollisia karvoja sieltäkin löytyy, heh
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
02.02.2007 16:36:33
jos tollanen naamakuva pakko tulisi niin veikkaan että ainakin puolet naiskäyttäjistä häviäis täältä (minä niiden mukana) siinä sitte miehet töllistelisi toistensa nännejä :)
Pariah^
Pariah^
Messages: 0
Karma: 0
02.02.2007 23:33:14
Minusta mokoma naamakuvapakko olisi naurettava.

Ihailen kyllä niiden ihmisten avoimmuutta, jotka laittavat tänne itsestään rohkeita kuvia vieläpä kasvojensa kanssa, mutta toisaalta kunnioitan heitä jotka eivät halua
"tunnistautua" ja jättävät kasvokuvat pois.

Ihmiset ovat erilaisia...
Mikä on toiselle normaalia voi toisella olla tabu.
En häpeä tippaakaan omia kuviani, vaikka ne eivät edustakkaan sitä yleistä six-pack-ihannetta. :D

Jokainen päättäkööt itse millaisia kuvia tänne laittaa ja muiden tulisi arvostaa jokaista joka tänne uskaltaa laittaa muutakin kuin kuvaa sinitaivaasta. ;)

First - Previous – Next - Last