Kannattaako tunnustaa?

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

JFrank
JFrank
Messages: 0
Karma: 0
15.01.2007 10:57:34
Ei kannata pettää olleskaan, niin ei tarvitse kohdata tätä kysymystä.
zombah
zombah
Messages: 0
Karma: 0
15.01.2007 11:10:52
riippuu ihmisestä ja parisuhteen laadusta. olen neuvonut kahta kaveria tuossa. toiselle sanoin että kerro, koska arvelin parisuhteen kestävän sen ja jopa lujittavan sitä - rivien välistä voi lukea että miten kävi, mutta olisi voinut käydä paremminkin.

toiselle taas sanoin että älä helvetissä ja pahempi rangaistus se on et joudut pitämään sitä sisälläsi koko loppuelämän jos suhteenne kestää. jälkimmäisillä on yhteinen lapsi ja vieläkin jatkavat. tuskinpa olisivat enää yhdessä jos olisi kertonut ja kaveri myös oppi virheestään & ovat onnellisia, eli imho parempi näin.
SugarKane
SugarKane
Messages: 0
Karma: 2
15.01.2007 13:48:38
Yleensä ei mielestäni kannata kertoa. Turhaan vain loukkaa toista ja saattaa muuten toimiva parisuhde mennä pilalle. Voi sitten itsekseen miettiä, että miksi petti tai pettää ja yrittää lopettaa sen.
KnifePrty
KnifePrty
Messages: 0
Karma: 1
18.01.2007 13:33:46
pettäminen on perhanan säälittävää. miks pitää olla jonkun kanssa jos ei voi olla uskollinen? petettynä mulla tuli ainakin heti mieleen että miksen minä riitä,mitä tein väärin,mitä siin toises on parempaa ku mussa,pitääkö vittu mennä rasva imuun ja ottamaan silikonit että kelpaisi kenellekkään ainoaksi!
Ei siis todellakaan kannata alkaa edes pettämään,niin ei tarvitse miettiä että kertoakko vaiko eikö.
Mutta jos niin tyhmänä menee tekemään kannattaa siitä kertoa.
Jebu
Jebu
Messages: 0
Karma: 0
19.01.2007 01:30:48
Pettämistä pahempaa on vain kertomatta jättäminen. Jos ei kerro, toinen joutuu elämään koko suhteen ajan valheessa, eikä saa mahdollisuutta tehdä ratkaisua, jatkuuko suhde vai ei.
Puffi
Puffi
Messages: 0
Karma: 0
19.01.2007 06:47:36
Jos haluaisin yrittää jatkaa suhdetta petettyyn niin kertoisin, mutta jos suhde on muutenki loppumassa ni ei kai sillä niin väliä vaikkei kertoisikaan, siitä jää vaan entistä huonompi mieli toiselle. Yleensä jos jollain on tarve pettää ni sehän tarkottaa sitä että omassa parisuhteessa on jotain vikaa...
fiastealt
fiastealt
Messages: 0
Karma: 0
21.01.2007 20:26:04
ei kannata pettää, juurikin kuten puffikinn sanoi.. pari suhde ei ole kunnossa jos joutuu pettämään tai jos sitä haluaa pettää ja humala ei ole syy
richardgere
richardgere
Messages: 0
Karma: 0
03.02.2007 19:33:41
Kokemusta on petettynä osapuolena, sattui niin perkuleesti kun vaan ikinä voi. Onneksi aika parantaa haavoja tai en nyt tiedä "onneksi". Mutta pahalta tuntuu olla petetty, aikaa vie paljon toipua moisesta. Tuokin emäntä teki huonoja valintoja muutenkin.. "kohottaa itsetuntoa" :D
Annucha
Annucha
Messages: 0
Karma: 0
04.02.2007 01:34:42
nii jos pystyy pettää kumppaniaan niin pystyy myös siitä kertomaan..ja aina kannatais miettiä miltä tuntuis jos sais itse tietää et kumppani pettää...
suhteessa on jokin pielessä jos pettää toista...

First - Previous – Next - Last