hajuste

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

sleipnir
sleipnir
Messages: 0
Karma: 0
01.12.2006 19:17:31
Mitä lähtee kainaloon ja mitä turpavärkin päälle/kaulalle kun tulet suihkusta ja menet iltateelle kaupunkiin?

Itse olen jo vuosikausia heittänyt turpaani vain Kourosta ja dödöistä menee Nivea for män...
niinniin..tosimies ei tietenkään peseydy :-)
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
01.12.2006 23:29:05
Teelle? Vastahan mä opin "kahvia" juomaan... No mut kevytlevitettä teeleivälle. :D

Edit:
Niin kainaloon ottias mieluiten naisen, mut Boss ja cK sielä on tuoksunut.
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
01.12.2006 23:43:22
Axe käryää kainalossa, kun ei kannata mitään kallista ostaa kulutuksen vuoksi (2-3 krt suihkussa / vrk)
Parran poistumisen jälkeen Jean Paul Gaultier tai Boss...
OrWokki
OrWokki
Messages: 0
Karma: 0
01.12.2006 23:59:05
Kainaloihin tulee heitettyä ihan perus Rexonaa.(hyvää ja halpaa)
Kaulalle tulee silloin tällöin suihkittua TommyBoyta.
Puffi
Puffi
Messages: 0
Karma: 0
02.12.2006 00:19:14
Jokaselle päivälle oma dödö, riippuu vähän siitä et mitä on tekemässä...sportti/hikoiludödöä, aftershave-dödöä, juhladödöä jne (dove,rexona,nivea) :D

Hajuvetenä oon tykästyny mexx:in tuoksuihin (pure life, ice touch). Naisten tuoksut on aika usein liian makeita/karkkimaisia mun makuun, tulee helposti päänsärky, mut noi on ihanan raikkaita.
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
02.12.2006 09:36:28
Mie en pidä tuoksuista. Tosin nyt täytyy heti kärkeen sanoa, että nuoret miehet ovat kunnostautuneet tuoksujutuissa kummasti. Siinä missä ennen haistiin hielle tai supervahvalle kärpäskarkotteelle, nykyisin aina jokunen kundi tuoksuu jollekin joka sekoittaa pään hyvällä tavalla. Oikeanlainen tuoksu on sellainen, jonka juuri ja juuri voi aavistaa, sellainen joka ei valtaa koko tilaa, ei ole kärpäsmyrkkymäinen, vaan luonnollinen, kutsuva ja miehekäs.

Ja naiset taas...VOI HELVETTI MIE VIHAAN HAJUVESIÄ! Miksi sitä saatanan kemikaalietikkaa täytyy kaataa päällensä litroittain? Silleen että varmasti kaikilla samassa rakennuksessa puhkeaa migreeni. Naisilla alkaa olla miehiltä opittavaa näissä asioissa.

Itse en käytä muuta kuin Rexonan sitä kirkasta roll-onia, se ei haise eikä jätä valkoisia länttejä. Nuorempana tuli käytettyä miesten tuoksuja, kuten Axe Atlantis, mutta olen nyttemmin luopunut siitä tavasta. =D Nuorempana yritin myös joskus käyttää jotain naisten tuoksuja, mutta en tunne oloani järkeväksi jos tuoksun kukkasille tai millekään muulle oudolle.

Puuge, miten ihmeessä saat ihon pysymään ylläsi tuolla peseytymistahdilla? Mie meinaan kuoriutua nahoistani jo 1x/vrk suihkussa käymisellä. Iho rapisee ja pöllyää, aargh.
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
02.12.2006 23:10:55
Meikä vannoo Hugo Bossin nimeen sekä miesten että naisten tuoksuissa <3 Itselläni on ollu käytössä Deep Red, Intense ja tällä hetkellä Pure Purple, joka on osottautunut erittäin hyväksi valinnaksi. Viimeeksi tänään kaksi henkilöä sanoin minulle että tuoksun hyvälle.

Miesten puolelta noista Bossin tuoksuista löytyy kanssa monta todella hyvää tuoksua. Ja ne toimii kun huume!
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
02.12.2006 23:17:00
Zarde 02.12.2006 23:10:55

Miesten puolelta noista Bossin tuoksuista löytyy kanssa monta todella hyvää tuoksua. Ja ne toimii kun huume!

Jessssss..... ;)
JauJau
JauJau
Messages: 0
Karma: 1
03.12.2006 01:13:52
Kainaloon tulee duuniin laitettua jotain perus reksonaa, mut vapaalla käytän Calvin Cleinin CKOne:a kainalossa ja suihkeena.. Aftershaveja ei tuu käytettyä enää..
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
03.12.2006 21:01:19
bossia tai polo blackiä..
^pampam
^pampam
Messages: 0
Karma: 0
04.12.2006 11:21:48
Tähän tarviikin nyt tehdä nolo paljastus,mutta yläaste ikäisenä käytin pitkäänki axe afrikaa,mitä ei saa enää mistään:( että sitä oli suihkusaippuana ja deodoranttina:D
sillai ku sitä miedosti käytti niin avot,monet äijätki sano että tuoksutpa sä hyvälleXD
Juu,nykyään ihan deodoranttina tota rexona girliä,sehän täysin alkoholintontakin,että ei ärsytä tms..ja hajuvetenä käyttänyt vaikka kuinka pitkään seppälästä ostettua red heat:ia,sehän on joku hugo bossin jäljiltelmä,tosin 10kertaa halvempaa:)
pude
pude
Messages: 0
Karma: 0
05.12.2006 01:17:05
monta vuotta kainalossa ollu polo sport ja uusi tuoksu on DKNY for men
optic
optic
Messages: 41
Karma: 1
08.12.2006 18:11:50
Omasta hajustehyllystä löytyy tällähetkellä seuraavat tuoksut:

Oscar de la Renta - Oscar
Ferrari Black
Valentino
cK One
cK Be

Aikoinaan suosikkini oli Giorgio Beverly Hillsin Wings, mutta sen valmistus lopetettiin :(

Hyllyn perällä pyörii muutama purkki jotain Axen partavesiä arkipäiviä varten..
shadrack
shadrack
Messages: 0
Karma: 0
10.12.2006 02:01:27
Jaa. Voisipa ruveta harkitsemaan tuoksujen käyttöä. dödöä olen kyllä käyttänyt, mutta josko vaikka jotain muutakin. :D
HuruUkko
HuruUkko
Messages: 0
Karma: 0
10.12.2006 23:55:27
Kainaloon ja kaulalle samaa. Eli Diorin Higher Energyä (suosittelen). Toinen vaihtoehto on Nivea for man:ia kainaloon ja kaulalle DKNY tai Armanin Black Code. Ja naamatauluun YR:n Ginseng Actif:ia sekä vielä silmien ympärille YR:n Inositol:ia. Tiedän olevani piiloneiti:D
heps_kukkuu
heps_kukkuu
Messages: 0
Karma: 1
11.12.2006 22:57:56
Dödöä en käytä koska en hikoile lainkaan (paitsi tietysti urheillessa..)
Partavesi on joku erittäin kevyt ja ilmava... Monet naiset on tykänny kyllä!
Tolppa
Tolppa
Messages: 0
Karma: 0
12.12.2006 01:39:45
Dolche Gabannea menee tuonne käden ja kyljen väliin :) ihan ok mielestäni... Ja sitten tuota Calvin Kleiniä menee kaulalle ja muualle aina välillä , sillon kun kehtaa ja toivoen että se loppuisi jokupäivä :D
ajk
ajk
Messages: 0
Karma: 0
13.12.2006 12:17:14
Yleensä kainaloihin tulee iskettyä siitä ensimmäisestä purkista joka on wcn hyllyllä. Yleensä se purkki sisältää jotain Axea. Erheellisesti kerran myös partavaahtoa. Tämä siis silloin kuin edes muistan pistän dödöä. Tehokkaammaksi keinoksi on tullu havaittua kainalokarvojen leikkaus ja hikoilun välttäminen.

Kun ostan hajustetta katson että purkissa lukee axe ja se riittääpi.

Partavesi? Aine jonka funktiota en ole koskaan ymmärtänyt. En toisaalta myöskään ymmärrä minkä takia minun pitäisi tuoksua yhtään miltään (paitsi pahalta niinkun tosimiehen kuuluu).
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
13.12.2006 13:06:48
Tulikin hassu juttu mieleen tuosta ajkdiablon "ensimmäinen purkki joka löytyy" -lauseesta.

Sain kerran lahjaksi jonkin näköisen deodoranttipurkin. Merkkiä en muista. mutta jostain syystä se jäi kuitenkin maleksimaan kaappiin. Kerran sitten kiireisenä aamuna tulin ottaneeni kyseisen purkin ja ihmetelleeni kun siinä olikin reijitetty se kohta mistä normaalisti se dödö-pötkylä näkyy. No väänsin purkin pohjasta ja reijistä tuli geeliä. "Kaikkea ne keksii" ajattelein ja hieroskelin geelit kainaloon. Päivän aikana kainalot tuntuivat hiukan epämielyttäviltä ja tahmeilta. Taisin valittaa työkaverillekin, ettei tainnut olla oikeen hyvä valinta. Kaikesta huolimatta eräs asiakas kehaisi tuoksua mielyttäväksi. Illalla erehdyin katsomaan purkkia tarkemmin ja sen kyljessä luki "Aftershave gel". DOH! Purkki lensi hetken päästä roskikseen.
ajk
ajk
Messages: 0
Karma: 0
13.12.2006 13:45:35
Haha :D

Mukava tietää ettei ole ainoa :)

First - Previous – Next - Last