irc-galleria

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

^pampam
^pampam
Messages: 0
Karma: 0
01.12.2006 19:09:12
juu,näköjään saanu bannit sinne päiväks:| johtuen oletuskuvasta,joka tosin ollu jo 4kk ainakin sama..ihme meininkii :|
Jaabo
Jaabo
Messages: 0
Karma: 0
11.12.2006 16:52:07
oivoi
tropic
tropic
Messages: 0
Karma: 0
13.12.2006 16:33:59
eipä se ylläpito heti ehdi kaikkea poistamaan.
oli mullakin siellä kerran vahingossa kuva ryntään paljaana..näki vaan jos kirkkaussäätö näytössä oli korkeimmillaan. tajusin vasta parin kuukauden jälkeen :D

Mut kylhä ne eroottiset kuvat voi tänne jättää, eikö? en mä ainakaan kaipaa miltään 14vuotiaalta kommenttia ;)
SalliSiili
SalliSiili
Messages: 0
Karma: 0
14.12.2006 21:33:11
tirlittan: tossa kuvassako jtn väärää? hahahaaa!

SalliSiili
SalliSiili
Messages: 0
Karma: 0
15.12.2006 19:05:10
joo, miekii oon saanu ainakin yhen varotuksen, mut en jäähyi...

siel on joo vähän outoo toi toiminta, kun kattelee joskus niitä "mallikuvia" mitä sitte taas saa olla ihan sellasenaan siel... :-o
Mooneri
Mooneri
Messages: 0
Karma: 0
20.06.2007 21:26:57
Joo mullaki oletuskuva vaihtu joskus ½v jälkeen. Neuvoivat lukemaan ohjeet (Jotka siis luin ja ymmärsin) Jonka jälkeen kyselin että mikäs

<---tässä kuvassa oli sääntöjen vastaista.

En tiiä.. kai siinä esiintyy seksiä, väkivaltaa ja huumeita.
guitarfreak
guitarfreak
Messages: 0
Karma: 0
27.06.2007 16:09:32
irc-galleria onkin periaatteessa mennyt ihan perseelleen ku sielä ei ole muita ku 14v IhQ D44h-teinejä. Oon miettiny josko poistais tunnukset sinne..

Kuvake.nettikin oli aikanaan ihan jees herutussaitti, mutta senkin ovat jo teiniXit vallanneet prkl.. II2:sesta en ees välitä..

Just noissa gallerioissa vituttaa se, että sielä on suurimmalla osalla käyttäjistä niin perhanan jonninjoutavia kuvia tyyliin minun kissa, minun koira, minun lehmä... niitä lemmikkikuvia onki se 25 kappaletta ja sitten itte henkilöstä on joku 2-3 kuvaa, ja tietysti ne kuvat on otettu peilin kautta digikameralla, ja kuvanlaatu on niin hämärää että ei saa mitn selvää.
tytte0
tytte0
Messages: 0
Karma: 0
28.06.2007 00:56:01
guitarfreak 27.06.2007 16:09:32
irc-galleria onkin periaatteessa mennyt ihan perseelleen ku sielä ei ole muita ku 14v IhQ D44h-teinejä. Oon miettiny josko poistais tunnukset sinne..

Kuvake.nettikin oli aikanaan ihan jees herutussaitti, mutta senkin ovat jo teiniXit vallanneet prkl.. II2:sesta en ees välitä..

Just noissa gallerioissa vituttaa se, että sielä on suurimmalla osalla käyttäjistä niin perhanan jonninjoutavia kuvia tyyliin minun kissa, minun koira, minun lehmä... niitä lemmikkikuvia onki se 25 kappaletta ja sitten itte henkilöstä on joku 2-3 kuvaa, ja tietysti ne kuvat on otettu peilin kautta digikameralla, ja kuvanlaatu on niin hämärää että ei saa mitn selvää.

Ehkä vähän liian rankka yleistys, kun noin menee oikeastaan vain harvalla, kun vertaa käyttäjämäärään.
haazi
haazi
Messages: 0
Karma: 1
30.03.2009 23:50:20
sama juua
arzgahh
arzgahh
Messages: 0
Karma: 0
27.06.2009 18:56:21
Mut täytyyhän noille teineillekki joku paikka olla. Siinä mielessä ymmärrän kyllä galleriaa. Ne ainakin tekevät, sitä ihan vissiin päivä työkseen. Ehkäpä se herutus kuvien poisto johtuu siitä, että esim juuri galleria on saanut positiivista julkisuutta viimeaikoina paljonkin.

Sehän on yhteyden pito väline monille jopa 14v teinixeille. Että ei siellä vaan niitä kuvia, huvin vuoksi näytetä...

First - Previous – Next - Last