uskotko

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
18.11.2006 07:33:04
...HÄH... :D

Eli nyt kyllä BlackAngel pukkaa kapuloita rattaisiin... Jos mä kerran väitän olevani hyvä rakastaja, niin tottakai mua täytyy uskoa! :D
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
18.11.2006 15:53:23
Höh...
anankone61
anankone61
Messages: 0
Karma: 0
19.11.2006 21:36:20
Vanha sanonta pätenee näissä nettiforumeissakin.

Kaikkia voi huijata jonkin aikaa,
joitakin kaiken aikaa,
mutta kaikkia ei voi huijata kaiken aikaa.

Kaikki kuplat puhkeavat aikanaan.

Olen mielestäni sen verran epäluuloinen, etten luota pelkkiin nettituttavuuksiin heti suoraltakädeltä.

Tosin ihmetyttää, kun miehillä näyttäisi olevan runkkarin leima otsassa, jos kirjoittelee esim. tälle tai vastaavalle palstalle.
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
19.11.2006 22:58:38
Nemo 18.11.2006 23:33:07
Paskalta et voi välttyä, itse en luota täällä kenenkää muihin paitsi ylläpitoon ja kavereihini.. .


mä en kyl ylläpitoon luota senkään vertaa ku kenenkään muuhunkaan täällä..
toi nemo kuulostaa lähinnä nuoleskelulta.. sitäkö vertaus kuvaa hait?
ja kylläpä ne kaveritki voi tehdä vaikka mitä selän takana..
peki
peki
Messages: 0
Karma: 0
20.11.2006 21:08:12
DollyR, yhdynpä kyllä tuohon lauseeseen :)
fiastealt
fiastealt
Messages: 0
Karma: 0
10.12.2006 09:54:22
kyllähän noita on muutamia ollut joille olen netissä puhellut pidempäänkin, useita viikkoja ja ne kuplat on tapana mennä rikki jossain välissä kun toisen osapuolen keskittyminen herpaantuu ajan myötä, mut eipä oikein itsellä ole tapana sanoa semmoista mikä ei pidä paikkaansa, jätän mielummin vastaamatta kysymykseen tai annan ympäri pyöreitä vastauksia... mielummin näin päin kuin se että joskus joku oma juttuni osuu omaan nilkaan, ei anna mitään hyvää kuvaa itsestään..

ehkä mut on kasvatettu vähän toisin jos en pysty kunnolla kertomaan pieniä valkoisia valheita edes netissä :D

First - Previous – Next - Last