Kun M iskee M:stä tai N N:sta?

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
17.11.2006 03:42:40
Eli mikä on suhtautuminen, jos samaa sukupuolta oleva lähtee iskemään?
Minkälaisia kokemuksia?

Itse jouduin moisen tilanteen "uhriksi" laivalla lähes tyhjässä tanssisalista poistuttuani.
Vieno hymy ja vinkkaus luokseen mieheltä, jota ohimennen satuin vilkaisemaan.
Kävipä hän vielä hetken poistumiseni jälkeen hymyilemässä aulassa mulle, muttei sentään tarinoimaan tullut...

Sangen outo tilanne... :/
Sami75
Sami75
Messages: 0
Karma: 0
17.11.2006 07:07:04
Sitähän täytyy vain olla tyytyväinen jos kelpaa miehillekin.
Tai ainakin monet naiset sanoo, että paljon paremman näköisiä/pukeutuvia/käyttäytyviä nuo kaverit jotka ei sitten naisista olekaan kiinnostuneita.
Eli rivien välistä lukemalla voi ainakin kuvitella olevansa itsekin nuo laatukriteerit omaava ja vieläpä hetero.

Nuorempana sitä säikähti samantien, nyt iän lisääntyessä on varmuutta ettei se omaa seksuaalisuutta muuta vaikka kaveri sattuisi tykkäämään meikäläisestä. On jopa ollut tilanteita missä työkaveri naiset repineet mut keskustelusta pois toteamuksella "etkös sä huomannut että kaveri on....". Mä vain totesin, että kunhan vain juteltiin ja odottelin milloin mulle tarjotaan juotavaa. Kuten itsekin tarjoan naisille jos satun heitä kiusaamaan. Yhden kerran on tällainen tilanne aikoinaan multa pari hyvää kissaa hätistänyt, kun tyyppi tuli häsäämään siihen ja naiset luuli että olin sen hyväkin tuttu. En sivistyneesti päässyt tilanteesta irti ja kissat karkasi yöhön.

Näin miehenä vielä tuon tilanteen kiusallisuutta miettiessä olen alkanut ajatella asiaa naisten kannalta. Eli varmaankin naiset kokee suurimman osan kännisten äijien örinöistä ja iskuyrityksistä vähintäänkin yhtä hankalina kuin miehet kokee tuollaiset lähentelyt. Siitä syystä en jää kyllä baarissakaan yhtään pidemmäksi aikaa jankuttamaan jos huomaa ettei toista kiinnosta vähääkään. Ajatellen, että mites itse kokisi tilanteen jos joku tuntematon jätkä tulisi siihen mua iskemään.
sleipnir
sleipnir
Messages: 0
Karma: 0
17.11.2006 13:40:18
Lähibaarissa olin ihan vaan iltateellä ja samaan pöytään kinkes joku miäs höpöttään kaikenlaista (oli siis täyttä ja minun pöydäs vapaata) Hämäläisen hitaana en tajunnut YYHHTÄÄN mitään hänen aikeistaan,mutta sitten kun rupes partainen suu meneen suukotteluasentoon hänellä niin Härmäläinen hermostui...juu ei ole yhtään ketään homoa/lesboa mitään vastaan... rupes vaan ukko ärsyttään siinä...
sleipnir
sleipnir
Messages: 0
Karma: 0
17.11.2006 13:43:34
... ja painotan että kertomukseni ei ollut tarkoitettu olemaan maskuliinista hetero-uhoa :-)
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
18.11.2006 07:34:51
Eihän tuo ole sopivaa n+m/m+n sommitelmassakaan, niin vielä vähemmän m+m, joten kyllä siinä voisi hermostua turkulainenki! :D
Puffi
Puffi
Messages: 0
Karma: 0
18.11.2006 17:50:27
Eipä kyllä kauheesti kiihota jos nainen tulisi iskemään tai en varmaan edes "huomaisi" että nainen yrittää iskeä. En edes muista että sellaista olisi tapahtunut. Voisin kuvitella että vain nauraisin asialle jälkeenpäin jos niin kävisi.
OrWokki
OrWokki
Messages: 0
Karma: 0
20.11.2006 06:18:34
Olen tanssinut homon kanssa hitaita...
Ufox580
Ufox580
Messages: 0
Karma: 0
16.12.2006 17:44:59
Eipä se kauheasti haittais, jos ei tekis kuten joku jannu teki baarin tiskillä, että suoraan tuli kylkeen ja kouras perseestä ja toinen käsi haparoi minun haaroissa.
Ei tullu mitenkään ystävällisesti sanottua, että painu vittuun ja vähän nopiaa.

First - Previous – Next - Last