Graafinen ilme + yläkuva

Forum frontpage > Kehitys

First - Previous – Next - Last

Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
07.11.2006 10:53:42
Kuten varmaan huomaatte, ulkoasua vähän muokattu.
Yläkuvassa on jäsenien kuvia ja lisää pitäisi saada, eli postatkaapa tähän threadiin mikäli haluatte oman kuvanne sinne.
Kuvaan hyväksytään _VAIN_ naisia, olisi hyvä että kasvot + rinnat näkyy, mutta ei pakollista.

Mikäli löydät oman kuvasi yläkuvasta etkä halua että se on siellä, ilmoitappa mulle niin poistan sen.

Tornihuhun mukaan sivuston ihku taustakuva ei oikein toimi, ehdotuksia? :P
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 11:55:39
Taustakuva on kyl oikein ihku mut taidan olla silti ihan samaa mieltä sen toimivuudesta :) Ehdotuksia en näin juuri heränneenä osaa sanoa, mut jos miettis parin tunnin päästä uudelleen..

Yläkuvaan saa lisätä mun kuvia, jos jonkun niistä kelpuutat :)
KuraiKarasu
KuraiKarasu
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 12:05:14
Minusta tuo on varsin hurmaava tuo tausta :D Tosin ehkä värin voisi muuttaa sinapinkeltaisesta vaikkapa samanpunaiseksi kuin tuo yläkuva.
Tai jos haluaa sen erottuvan jotenkin yläkuvasta, väri voisi olla vaikkapa PINKKI :D
(ei mikään vauvanpyllyn vaaleanpunainen!)

En kyllä tiedä miltä lopputulos näyttäisi, voisi olla karmiva.
Mutta sininen ja vaaleanpunainen on huomattavasti parempi yhdistelmä kuin sininen ja keltainen. (ja ei, minulla ei ole mitään ruotsalaisia vastaan! :p)

Jos jotain muuta pääkopassani keksin, niin tulen sen kertomaan.
jere75
jere75
Messages: 0
Karma: 4
07.11.2006 12:59:45
Kaikki jees mut tohon taustaan tuppaa hukkumaan pienet kirjaimet. Kandeis melkein tehdä kaikkien tekstien alle yksivärinen laatikko estämään tekstin "hukkumista".
Bitboy
Bitboy
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 13:14:13
Tausta on turhan levoton + ei ehkä oikein sovi tän sinisen foorumitaustan kanssa. Yritä keksiä jotain :)
jere75
jere75
Messages: 0
Karma: 4
07.11.2006 13:29:34
Juu pukkeja ja tonttuja taustalle näin joulun alla ;)
visio
visio
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 19:00:31
Taustakuva ei todellakaan toimi, hyppii silmille ja viiltelee niitä *viilviil*.

Onneksi ongelman voi ohittaa tekemällä oman modauksen, tällä kertaa teemana on pinkki ;)

Edit: Raati toivoo taulukoista luopumista sikäli kun se on mahdollista niin pääsee toteuttamaan itseään enemmän.
Nocturnal
Nocturnal
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 20:23:38
En tiedä kuinka fiksu idea on tuo valkoinen teksti valkoisella pohjalla. Minun tihrusilmillä ei ainakaan meinaa saada mitään selvää.

Muuten uusi ulkoasu on todella onnistunut. En aio pytää omaa kuvaani tuonne sivun ylälaitaan, kun... Noh, eipä sitä sinne kelpuuteta kuitenkaan.

Maksulliset sivut ja nopeampi serveri olisi tosiaan hyvä... Nämä sivut alkavat olemaan välillä lyijynraskaat....=)
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
08.11.2006 00:07:34
Kuvittelenko vaan, vai olenko päästänyt virus-pöpöjä omalle ja työpaikan koneelle, mutta onko näiden lisäysten jälkeen toimivuus/nopeus kärsinyt entuudestaan? Kotokoneella ei päässyt lainkaan sisään, ja töistäkin hyvin nihkeästi.

Ja Juha, onhan se nyt väärin että yläpalkissa on _VAIN_ naisia! ;)
Tasa-arvoa on kannatettava! :D
Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
08.11.2006 04:22:47
Ihan normi ruuhkaa vaan.
Koodiin ei olla tehty muutoksia, ulkoasuun vaan.
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
08.11.2006 10:27:32
Uudistuksen myötä mie olen alkanut loggaamaan itseni ulos aina, kun yritän mennä lukemaan palautetta. Joten kysymys kuuluu, onko tuo perkeleen "ulos"-nappi ollut aina tuolla palautteen vieressä ja jos on, niin miksi helvetissä se vaivaa minua vasta nyt? =D Jotenkin minusta tuntuu, että "palaute" oli ennen reunimmaisena?
Nupo
Nupo
Messages: 0
Karma: 0
08.11.2006 11:26:05
Joo kyll sinne ihan tasapuolisuuden vuoks pitäs jokunen herrasihminenkin saada =)
jere75
jere75
Messages: 0
Karma: 4
08.11.2006 12:23:40
Paskanmarjat tarvitaan! Tissejä tissejä... niist ei saa koskaan tarpeeks *vouhottaa naama punaisen*

PS. Yhä tuppaa hukkumaan noi PLUS / MINUS ja parit muut tekstit kuvien yltä täl kertaa tuohon tumman punaruskeaan taustaan. Muuten ihan jees mielestäni.
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
08.11.2006 13:42:24
*Vastaa naama punaisena vouhottaen* Ajatellaan vähän pidemmän kaavan mukaan... Komea mies sikspääkkeineen heilumaan ylähelmaan, nuori kaunis neito eksyy sivulle, innostuu ja kertoo kolmelletoista kaverilleenkin sivun olemassaolosta. Sitten meillä on 28 uutta tissiä! :D
Kkos
Kkos
Messages: 0
Karma: 0
08.11.2006 13:48:03
samahan se olisi tehdä radionapit joista käyttäjät saa itse valita näkyykö otsikkokuvassa: vain naisia - vain miehiä - kumpaakin sukupuolta. olisi jokaiselle jotain.
Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
08.11.2006 15:32:54
puuge, 13 x 2 = 26, eli onko joku noista mutantti jolla on neljä tissiä?

kkos, olisihan tuo mahdollista, mutta en halua ruveta tarkemmin katselemaan niitä miesten kuvia. On paljon mukavempaa tehdä tuota kuvaa naisten kuvilla :)
Kainie
Kainie
Messages: 0
Karma: 0
09.11.2006 16:49:12
Juha 08.11.2006 15:32:54
puuge, 13 x 2 = 26, eli onko joku noista mutantti jolla on neljä tissiä?

kkos, olisihan tuo mahdollista, mutta en halua ruveta tarkemmin katselemaan niitä miesten kuvia. On paljon mukavempaa tehdä tuota kuvaa naisten kuvilla :)

Juha hei, se oli (1 + 13) x 2 = 28 ;)
Tausta on erinomainen nykyisellään, tosin jos se kolli-versio halutaan tehdä, niin eiköhän joku neitokaisista saa sen väännettyä, käsittääkseni täältä löytyy useampikin atk-osaava neito :D (ja ainakin photoshoppia käyttää osaavia aikas perhanesti ;) ) kannatan sitä vaihtoehto-kytkinsyteemiä :D tietenkin siksi, että ilmoittaudun samaan hengenvetoon vapaaehtoiseksi esiintymään siinä kolliversiossa :D

Modaus muuten toimii nykysellään ihan hyvin, nyt kun vihdoin pääsin tänne palaamaan :)
Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
09.11.2006 17:30:38
btw, grafiikat on tehty gimpillä ;)
SUPPORT OPEN SOURCE, MOTHERFUCKER!

Mikäli tulee jotain mieleen mitä sivustossa halutaan muuttaa, niin irkissä onnistuu parhaiten @ #715517.biz
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
10.11.2006 01:49:05
Jees, toi yläkuva ei toimi. Ihan liian monta kuvaa ja kuvien koko jää liian pieneksi... esim. espanjattaren huivikuva on postimerkkiäkin paljon pienempi. Puffin tissi+kortti kuva alkaa olla toimivassa koossa. Lisäksi toi 715517 "logo" ku on tollasista irrallisista laatikoista tehty tulee sellanen hajallaan oleva sälä vaikutelma. Idea on kiva, minusta se vaan vaatisi aika paljon viilaamista. Kuva valinnat on onnistuneita.

Taustaväreistä punainen ei toimi. Sininen on melko voimakas, mutta menettelee. Itse laittaisin melko huomaamattoman taustan ettei se syö voimaa kuvista, koska nehän on tämän sivuston pääasia.
Juha
Juha
Messages: 318
Karma: 10
10.11.2006 23:15:37
MissoRy 10.11.2006 15:59:02
niih mun kuvii joku halus lisätä siihen mut ei lisännykään ...pettymys :D
mutta saa jos vielä haluaa uutta kuvaa sinne!


Älä nyt hätäile, kyllä se sun kuva tuohon tulee.
En oo tuota kuvaa nyt sen julkaisun jälkeen pahemmin muokkaillut, yhden kuvan otin pois.
Paan tuohon lisää kuvia kun on hetki vapaata taasen.

First - Previous – Next - Last