Väärin kuultua/luettua

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
07.11.2006 01:03:13
Välillä varmaan tullee kuultua lauluista, luettua lehdistä tai vaikka tältä forumilta asioita väärin. Kerro parhaat! :)

Itse joskus mietin mitä Mikko Kuustonen on poltellut Aurora-biisiä kirjoittaessaan, kun se mielestäni lauloi siinä "ohi aurooran, kaikki cocakolaa". Jonkin ajan päästä selvisi, että laulun sanat menivätkin "oi aurora, kaikkiko katoaa".
Osteri
Osteri
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 01:09:49
viimesimpänä tulee mieleen se happoradion - hc-sää biisu..
se aiheutti hämmennystä koska sitä soitettiin maikkarilla O.Ceen mainoksessa.
Luulin että biisu menee " OOCEE SÄÄÄÄÄÄÄ " vaikkakin se oikeasti menee
" HOOOCEEE SÄÄÄÄ " :D
Mustafa
Mustafa
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 01:10:23
no tatun biiseistä ainakin se moskaun kohta 1:23 "ilman kuusta jäät", "makkarakebab" siitä not gonna get us-biisistä...
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
07.11.2006 05:34:54
Europen Final countdown-biisin mukana lauloin LAPSENA, siis alle kouluikäisenä "fainal kaunddaaaunn"- kohdan "VALJON (= valio) KAUTTAAA"... XD

Nämä on todella mun erikoisalaa, joten tulen näitä lisäämään jatkossa! :D
tirlittan82
tirlittan82
Messages: 0
Karma: 0
07.11.2006 11:50:48
Yhdellä vanhalla luokkakaverilla kävi hassusti... oli kattonut nopeesti bussissa magickin (muistaakseni)suurta mainoskylttiä kadulla ja lukenu et "puhdistaa parhaasta paikasta" ja oli sitten kavereidensa kanssa aikansa miettiny oikeen vakavissaan et miten on mahdollista tuo puhdistus... Nolous oli suuri kun seuraavan kerran kyseisellä bussilinjalla luki mainoslauseen oikein "puristaa parhaasta paikasta" heh tätä on naurettu...
Ite luin aikoinaan kun Porissa vielä liikuin, et se pikapaino onkin pikapano, ja tää oli siis aina, joka vidun kerta menin lankaan hehehheeh :D
Niin ja on se hyvä että korjaatte mua, luulin yhä edelleen et lauletaan oc-säästä ja oon kerran vähän ihmetellytkin et mitä vikaa siinä sitte on aurinkoista kun on ;)
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
05.12.2006 17:46:39
Olen miettinyt pitkään mikä on kanatasetti, kun tossa etusivulla noissa mainoksissa on välillä sellanen vilahtanut. Onko se joku kanaravintolan tarjotin tai jotain?

Tajusin äsken että siinä lukeekin katanasetti. DODIIH!
boz
boz
Messages: 0
Karma: 1
08.12.2006 17:15:13
Pistetään tänne tämä Wishmaster-linkki asiaan liittyen, jos joku ei ole nähnyt vielä:
http://www.youtube.com/watch?v=gg5_mlQOsUQ
ajk
ajk
Messages: 0
Karma: 0
13.12.2006 13:06:17
Eilen onnistuin lukemaan lautapelin Genial yhden extra t-kirjaimen kanssa. Tilannetta seurasi välitön räjähdys ja kummaksuvia katseita ympäristöstä.
guitarfreak
guitarfreak
Messages: 0
Karma: 0
11.04.2007 23:02:13
olin kemissä kerran kaverin luona, käveltiin kaupungilla ja katoin yhden liikkeen kylttiä: Kemin pyörä ja vasara.... olin hetken ihan WTF, ja sitte tuliki huutonaurua ja hihitystä koko matkan kaverin luo. Ja se liike on nimeltään kemin pyörä ja varaosa.
1309
1309
Messages: 0
Karma: 0
14.04.2007 20:26:46
Itselle sattuu lukuhäröjä jatkuvalla syötöllä. Mutta yksi on ylitse muiden ja ainut joka toistuu viikosta toiseen ja siksi jäänyt mieleen.
Laulujen tulkintaa kun harrastan, karaoke-listaa lukiessa pomppaa silmille aina Laulu kahdesta peniksestä... Eli siis oikeasti Laulu kahdesta pennistä.
MewPurrh
MewPurrh
Messages: 0
Karma: 3
14.04.2007 23:35:21
Väärin sanottua: Olin joskus Aleksis Kiven koulussa, tulipa sitten moneen kertaan sanottua Aleksis Kiveksen koulussa.....
BitLoop
BitLoop
Messages: 0
Karma: 0
15.05.2007 22:26:48
itse tänään autolla kun ajelin niin radiosta kuului joku elton johnin biisi missä se lauloi oikeasti did you lost direction tjsp.. niin oon aina kuullut et se menis did you lost erection.. :D kuulostaa niin epäselvältä se kohta siinä :P

tai kyl mä arvelin että tuskin se nyt erection sanois mut kun monta kertaa oon kuullut sen biisin ni aina samanlailla kuulen siinä kohtaa.. :D
mut tänään sit oli sen verran suurellaan radio ni selvisi et direction se on.. x)
arkastajatar
arkastajatar
Messages: 0
Karma: 0
23.05.2007 23:46:01
Mulle on pahin biisi Fröbelin palikat - kas metsämökin ikkuna

Kuulen aina "auta auta, pyydän sua, metsä mies kun panii mua..." jne.. pervo biisi.. oikeeasti se menee metsä mies vanii mua.
SinRuid
SinRuid
Messages: 0
Karma: 1
24.05.2007 09:28:16
Tämmösiin kaksimielisten biisien kärkijoukkoon kuuluu kyllä vesipuisto Serenan tunnari.. " ..loman vauhtiin laukaisee.." yms..

Ja noita Pikapa(i)noja tuntuu olevan joka puolella, Kouvossa oli myös aikoinaan ja kyltistä raaputettiin kerta toisensa jälkeen se i pois..
vaapukka
vaapukka
Messages: 0
Karma: 0
24.05.2007 10:48:24
täällä kanssa Mikko Kuustosen biisistä kuultu väärin. sisko oli pikkusena ihan hysteerinen, se pelkäs sitä biisiä jossa lauletaan että enkelit lentää sun uniin ja tekee sinusta kauniin..

luuli raasu että enkelit lentää uniin ja tekee sinusta kanin.
ei uskaltanut nukkua. :P
huoraaa
huoraaa
Messages: 0
Karma: 0
25.05.2007 11:01:53
Veli kerran sanoi äidille, että "miks mä en saanut mennä koskaan pyörällä kouluun?"

Kuulin sen sitten että; "miks mä en saanut mennä koskaan alasti pyhäkouluun"

Kyllähän noita aina tulee. :P
Balthasardi
Balthasardi
Messages: 45
Karma: 1
08.06.2007 17:41:21
Eilen sattui pitkästä pitkästä aikaa Torino/Tornio- lukihäiriö.
Luin lehdestä, että Tommi Evilä avaa kilpailukautensa viikonloppuna Torniossa. Aloin jo suunnittelemaan josko viitsisi lähteä katsomaan kisoja. Arvatkaa vaan oliko se sitten Tornio vai Torino :)
Mooneri
Mooneri
Messages: 0
Karma: 0
13.07.2007 18:56:54
Joo tällänen sattui:

KÄvelimme Elielinaukion alla olevalle parkkipaikalle. Huomasin kaiteessa mainoksen. "Siis mitä vittua?!" kelasin hetken. Sitten Kävin tarkistamassa näinkö oikein. En nähnyt

Niin mainoksessa mainostettiin Siltabanderolleja tyyliin "Siltabanderollit jotain jotain" jonka luin: "Siltabordellit jotain jotain"
StarroX
StarroX
Messages: 0
Karma: 0
20.07.2007 20:21:31
Jaffa mainoksessa tulee imelällä äänellä "Aito oikea nautinto" ..ite luulin monen kuukauden ajan et se hoilaa "Maitopoikien nautinto"
KuraiKarasu
KuraiKarasu
Messages: 0
Karma: 0
20.07.2007 21:46:09
StarroX 20.07.2007 20:21:31
Jaffa mainoksessa tulee imelällä äänellä "Aito oikea nautinto" ..ite luulin monen kuukauden ajan et se hoilaa "Maitopoikien nautinto"


Eiii, ei täälläki! :D Eräältä foorumilta luin samanmoista topicia tässä eräs päivä nii siellä oli varmaan 20 ihmistä, jotka on kuullu samoin :D
Ja minen vieläkään käsitä miten sen VOI kuulla niin! :D

(Ai mitä offia? En mie offaile koskaan.)

First - Previous – Next - Last