mikä teitä vaivaa???

Forum frontpage > Yleinen höpinä

First - Previous – Next - Last

Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 14:23:23
olen huomannu sen että täällä ei näytä olevan ihmisillä minkään näköistä huumorintajua.. ainaki jos meikäläinen on kyseessä nii on se perkele kumma et pitää vetää herne venttiiliin vaikka ei oo mikään loukkaava juttukaan.. itellä ei ainakaa ole tapana pistää niitä suoravonkaus viestejä eikä mitään muuta vastaavaa ja sitä mä en pysty ymmärtää et vielä AIKUISET vai pitäiskö sanoa _laeski_KESKI-IKÄISET IHMISET_laeski joittenka luulis olevan nii viisaita ja kokoneita että ymmärtäisivät vähän paremmin ku nuoret..
eli mikä helvetti siinä on et jos heittää jonku läpän nii ei voida ottaa sitä läppänä vaa otettaan se negatiivisenä ja pistetään se sit ihan överiks ja suoraan ignorelistaan... ja sit kuitenki käydään ite kyyläilemässä vielä sen jälkeen..
JÄRKI KÄTEEN.. itse olette laittanu niitä kuvia tänne (vapaaehtoisesti?).. onko tämä sitten nii HELVETIN vakavaa ettei voi olla huumoria tässä yhtään mukana ??

koska juha onnistuu se muutos siihen ettei ignoreen laittajakaan pääse kattomaan kuvia ??

mie vaa kysyn..
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
05.11.2006 15:34:31
Ei niitä pakkeja nyt noin raskaasti tarvi ottaa. Vähän huumoria hei! =D
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 15:39:25
voi jeasus sun kanssa.. en oo yrittäny iskeä jos oon heittäny jonku tyhmän läpän.. ku se ei ollu todellakaan aikeena.. ja yleensä en muutenkaan seurustelu suhtessa yritä muita.. en varsinkaan nytten/tässä asiassa..
flashjack
flashjack
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 15:40:14
Protype missä sinun huumorintaju on?
saiteri
saiteri
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 15:47:52
flashjack +1 :D
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
05.11.2006 15:59:04
Anna pillua huora -tyyliset kommentit ei mun mielestä muutu huumoriksi vaikka niiden perään lisäisi hymiön :)

Kannattaa käyttää seuraavia kommentteja:
-oot upea
-hyvät tissit
-kaunis vartalo
-kivat pakarat
-sulla on muodot kohdallaan
-plussaa
Noista ei luulis vihannesten menevän nenuun <3
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:08:49
no sitä en ole todellakaan tehny koskaan mitä zarde tuossa sanoi..
ja en tietääkseni ole käyttäytyny idioottimaisesti..

flashjack.. miten niin mun huumorintaju ? se ei mun mielestä oo mitenkään hauskaa jos heittää jollekki jonku läpän ja pistetään mustallelistalle.. onhan se joo toki tosi naurettavaa et heittää läpän ja pistetään ignoreen mut ei sillai nii ku pitäis..
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:14:07
sitä en tiedä mistähän helvetin syystä yolene on pistäny mut mustallelistalle (joistain ihme syystä vetäny herneen venttiiliin)
mut mistä tää lähti nii oli siitä mikä oli edellisenä parhaana päivän kuvana jolla sattumoisin oli sen näkönen asento että näytti kuin olisi ollu jonkin sorttinen hätä.. ja ajattelin vaan heittää vitsinä et oliko pissahätä kuvaa ottaessa.. ja jos siitä oikeesti vetää herneen venttiiliin niin sit täytyy olla kyl jotain vikaa.. ja nyt ku mä sen sanoin nii eihän se varmastikkaan oo kenenkään mielestä hauskaa.. mut ku joku muu olis sen sanonu nii kyl se olis ollu ihan hauska juttu.. mut näillä tänään..
Osteri
Osteri
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:14:58
no kyllä mä luulen että ignoret on itse aiheutettuja.. katsomalla peiliin ongelmat yleensä ratkeaa =)
ja onko toi nyt niin hirveää jos joutuu ignoreen.. sitte ainaki tiedät että tyyppi ei ole sun tyyppinen =)
Osteri
Osteri
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:23:33
tai voihan se olla että joku ei ole saanut vähään aikaan xD
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:27:24
höpöhöpö yolene nii no sinä sen sanoit.. et säkään voi sanoa sitä kaikkien puolesta..
yolenelle taitaa vaa olla turhan vaikea sanoa sitä että mitä muka olen semmoista mikä ei ole miellyttäny sua..

ja ei se ei ole mitenkään vakava asia jos joutuu ignoreen.. mut se asian vakavuus onki just siinä et ku en ole sanonut mitään loukkaavaa.. tyyliin "anna pillua huora" tai vastaavaa..

Osteri
Osteri
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:29:35
no mitä sä sitte olet sanonut? =)
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:30:26
yue.. sehän siinä just on ku en pysty laittaa ku se mistä sen ihmisen pystyy laittaa ignoreen on sen ihmisen profiilin valikossa ja kun olen jo ignoressa hänelle en siinä vaiheessa pysty laittaamaan häntä ignorelle koska en pääse katsomaan hänen profiilia..
ja toiseks ku en ole sanonu mitään vastaavaa törkeyttä..
Curious
Curious
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:31:15
Olisihan se kamalaa, jos ei alastikaan olisi hyvännäköinen.. :-)
tommiseta
tommiseta
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:31:19
Mun on ihan pakko nyt ottaa protypen kanta tässä asiassa ja sanoa että tiedän mistä tämä jäbä puhuu. Mä en oo kirjoitellut missään muussa sivustossa näin varovasti kuin täällä, koska tämän sivuston tyttösen ovat jo lievässä virittyneessä tilassa. Tottakai se vituttaa joitakin, että kaiken päivää pojat on vonkailemassa ja nettirunkkailemassa sekä pyytämässä kuvia, en epäile sitä hetkeäkään. Sitten kun kohdalle sattuu joku sopivan huolimaton kaveri, joka heittää mielestään hauskan "läpän" niin sitten vedetään herneet nenään. That's true. Ja usein syyttä.
Joten tyttöset (ja tämähän ei tarkoita kaikkia tyttöjä täällä), olette pistäneet omat kuvanne tänne, omasta vapaasta tahdostanne. Jos kuvatekstissänne lukee jotain tyyliin: - PANISITKO? tai SAANKO SUT KIIMAISEKSI? tai PANE MUA RAJUSTI TAKAA! niin on täysin turha edes odottaa mitään kovin kaunista tai romanttista.
Ja pojat (ja tämähän ei tarkoita kaikkia poikia täällä), muistetaan ne vanhan kunnon käytöstavat, vaikka kulli olisi kuinka kovana ja pitäisi se helpotus saada.

Allekirjoittanut nettirunkkari kiittää ja kuittaa.

Ps. Protype, reagoit silti asiaan vähän liiankin vahvasti. Puolustelun makua.
PPS. Zardella on hyvät ohjeet asialliseen kommentointiin, mutta muistakaa että ei saa valehdella.
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:33:35
Protype 05.11.2006 16:14:07

mut mistä tää lähti nii oli siitä mikä oli edellisenä parhaana päivän kuvana jolla sattumoisin oli sen näkönen asento että näytti kuin olisi ollu jonkin sorttinen hätä.. ja ajattelin vaan heittää vitsinä et oliko pissahätä kuvaa ottaessa.. ja jos siitä oikeesti vetää herneen venttiiliin niin sit täytyy olla kyl jotain vikaa.. ja nyt ku mä sen sanoin nii eihän se varmastikkaan oo kenenkään mielestä hauskaa.. mut ku joku muu olis sen sanonu nii kyl se olis ollu ihan hauska juttu.. mut näillä tänään..

tos.. V3rdict
Osteri
Osteri
Messages: 0
Karma: 0
05.11.2006 16:35:32
no ei tosta kyllä pitäs herneitä vetää nenään.. mutta voihan se olla että asianosaisella oli herkkä hetki päällä ja pamahti ignoret =)
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:38:19
kiitos tommisedälle vaa ymmärtäväisyydestä..
satuin vaa ottaa puheeks siitä mut se ei tietääkseni että ottaisin asian turhan vahvasti tai vakavasti.. mut ihmettelen vaan et mikä siinä oli nii vakavaa ??
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:39:07
V3rdict niimpä..
Protype
Protype
Messages: 155
Karma: 1
05.11.2006 16:41:23
yolene.. no jos jokus olen keskustellu kyseisen henkilön kanssa jostain ihan muusta asiasta.. mutta en kuitenkaan uskonu henkilön olevan noin herkkä oikeesti..

First - Previous – Next - Last