Yhden illan/yönjutut

Forum frontpage > Yleinen keskustelu

First - Previous – Next - Last

Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
06.10.2006 02:31:14
sillon ku olin nuori ja tyhmä...
sekä kännissä että selvänä
joskus myös kadutti

en todellakaan suosittele kellenkään itseään tai toista ihmistä kunnioittavalle henkilölle yhden illan suhteita.
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
06.10.2006 02:49:00
Nuorempana kyllä, vuosiin en enää ole tarkoittanut näin tapahtuvan, mutta koska naisetkin osaavat ottaa vain hauskan irti, niin on myös itse jääty lehdelle soittelemaan! ;)

Tosin nykypäivänä olen onnellinen mies...
Hyperman
Hyperman
Messages: 0
Karma: 0
06.10.2006 09:05:10
Oi voi harrastan toki.. humalassa ja selvinpäin... =)
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
09.10.2006 08:54:00
Mitä muutakaan sitä voisi "harrastaa", jos sinkkuna elää. =P
No joo, aika harvoin kylläkin, koska ei mulla ole aikaa tapailla ihmisiä. Mutta joskus kun aikataulut käy yksiin, tulee tavattua joku kiva tyyppi ja useimmiten on ollut helvetin mukavaa ja joistakin on jopa tullut kavereita, osa on luikkinut omille teilleen ja osan olen passittanut omille teilleen, kun eivät muuten ymmärrä lähteä. Selvinpäin tietty aina ja kumia käyttäen.
En suosi baareista löydettyjä kännisiä random-adoniksia, vaan löydän seurani netistä/seuralaiseni löytää minut netistä. Ennen seksiä on siis juteltu messengerillä lukuisat kerrat; on melkein kuin jo tuntisi ihmisen kun ensimmäisen kerran tavataan. Niin se onnistuu, tai ainakaan ei joudu katumaan. Sen ainoan kerran kun jätin mesetutustumisen minimiin, niin tyyppi oli heti tavatessa "vääränlainen", mutta otinpa siitäkin opikseni. Jos kundi on jo mesessä jotenkin ärsyttävä, ei sitä kannata edes tavata.
Zardelta aika jyrkkiä sanoja, sillä ei kaikki yhdenyönjutut ole mitään ventovieraiden kanssa kännissä toistensa päälle sammumista ja oksentamista. Teinien kohellukset ovat aika kaukana siitä, kun fiksut aikuiset haluavat viihdyttää itseään ja toisiaan.
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
09.10.2006 09:51:01
No meikä nyt vaan on aika jyrkkä joidenkin asioiden suhteen... en näe mitään seikkaa joka tukisi yhden yön seksiä. piste.
Huvittavaa että noinkin "loiva" tyyppi ku IMP pitää mua jyrkkänä! :D
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
09.10.2006 10:08:29
No eijei, älä ymmärrä väärin. =)
Nussutin pilkkua vain siksi, että kirjoitit: "en todellakaan suosittele kellenkään itseään tai toista ihmistä kunnioittavalle henkilölle yhden illan suhteita." -ja näin olen jätit minulle ainoastaan vaihtoehdon olla itseään kunnioittamaton ressukka. Minä, joka suon itselleni vain parasta! ;D

<3
ProPerkele
ProPerkele
Messages: 0
Karma: 1
09.10.2006 20:17:45
Eiköhän tytöt oteta pienet ja PANNA piste asialle?! :D
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
09.10.2006 22:56:51
Kato, jätkä kävi heti rohkeesti koukkuun kiinni. Itsetunto 666! <3 ;D
SugarKane
SugarKane
Messages: 0
Karma: 2
11.10.2006 08:20:39
Vietin kevään ja kesän sinkkuelämää ja harrastin yhdenyönjuttuja aivan liikaa. Harrastin sekä humalassa että selvinpäin eikä nyt juurikaan kaduttanut aamulla, vitutti vain.

Sitten huomasin, että hajoaa vain pää ja hommasin tilalle vakipanoja.
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
11.10.2006 09:34:20
Vakipano olisi kiva, mutta ensinnäkään en ole sellaista onnistunut löytämään ja toisekseen, vakipanoilussa on se riski, että mukaan kiemurtelee jotain tunteita.
teppo
teppo
Messages: 317
Karma: 0
14.10.2006 18:13:55
Aikoinaan jokunen kokeilu vakuutti minut siitä, ettei toisen ihmisen käyttäminen masturbointi välineenä ole niin hyvä idea. En luitenkaan tarvitse seksin harrastamiseen välttämättä sitä niin kutsuttua suurta rakkauden tunnetta, mutta aitoa kiinnostusta ja välittämistä toista kohtaan kylläkin. Eikä sellainen yhden illan aikana baarissa synny.
Jusu
Jusu
Messages: 0
Karma: 0
14.10.2006 19:02:32
Ei ole yhden yön jututkaan mulle rutiinia. Mutta ainaki vois koettaa, jos tilaisuutta on koskaan tullakseen.
darla
darla
Messages: 0
Karma: 0
16.10.2006 17:25:28
Kyllä on tullut harrastettua yhden illan juttuja ja harrastan edelleen. Humalassa ja selvinpäin. Ehkäisyt ei ole unohtuneet joten eipä ole tarvinnut katua koskaan jälkeenpäin. Sinkkuna kun viihdyn, en näe siinä mitään pahaa, että harrastaa satunnaisia yhden illan juttuja ja muutamaa vakituista panoa, kunhan pelisäännöt on molemmille osapuolille selvät.
PeterFin
PeterFin
Messages: 0
Karma: 1
20.10.2006 20:03:16
darla 16.10.2006 17:25:28
Kyllä on tullut harrastettua yhden illan juttuja ja harrastan edelleen. Humalassa ja selvinpäin. Ehkäisyt ei ole unohtuneet joten eipä ole tarvinnut katua koskaan jälkeenpäin. Sinkkuna kun viihdyn, en näe siinä mitään pahaa, että harrastaa satunnaisia yhden illan juttuja ja muutamaa vakituista panoa, kunhan pelisäännöt on molemmille osapuolille selvät.


No mulle riittäis vaikka yks vakituinen seuralainen;) Tosin olisi suotavaa että muunkinlainen kontakti sujuisi kuin peuhaaminen. Tilausta todellakin olisi;)
Duumer
Duumer
Messages: 106
Karma: 9
21.10.2006 17:18:26
Tottakai, aina sillon jos joku antaa :D
pikkususi
pikkususi
Messages: 0
Karma: 0
21.10.2006 22:41:47
Eipä tule moisia harrastettua. Lähinnä varmaan siks ettei baareissa tms. oleskelu ole oikeen mieleistä puuhaa.
Rooster
Rooster
Messages: 0
Karma: 0
24.10.2006 20:27:54
Heh, on se naisilla helppoa. Jos yhen yön hommat vituttaa, vaihdetaan vaan vakipanoihin. Melko harvalla poikamiehellä se noin yksinkertaista on.
Hellbilly
Hellbilly
Messages: 0
Karma: 2
25.10.2006 13:54:26
Vakihoidot o/
Itsehän en harrasta yhden yön juttuja, kyllä aamulla on saatava uudestaan. Ja mitä tulee satunnaispanoihin noin yleensä, niin jumalauta on se himokin tunne.
Alfie
Alfie
Messages: 451
Karma: 0
25.10.2006 18:38:16
Hellbilly 25.10.2006 13:54:26
Vakihoidot o/
Itsehän en harrasta yhden yön juttuja, kyllä aamulla on saatava uudestaan. Ja mitä tulee satunnaispanoihin noin yleensä, niin jumalauta on se himokin tunne.
Eipä tähän jäänyt paljoa lisättävää. =D
Zarde
Zarde
Messages: 0
Karma: 1
27.10.2006 18:16:46
Rooster 24.10.2006 20:27:54
Heh, on se naisilla helppoa. Jos yhen yön hommat vituttaa, vaihdetaan vaan vakipanoihin. Melko harvalla poikamiehellä se noin yksinkertaista on.


No niin just... kun mulla on oikeen tylsää niin kivittelen niitä rumimpia jotka on jonossa mun oven takana. Niin helppoo se on! Sit jos haluu vähä haastetta niin sanoo vaan että ettii tosi tarkotuksella aviomiestä ja lapsille isää... kyllä sit saa olla rauhassa :D

First - Previous – Next - Last